luni, 2 ianuarie 2012

AD 2012


Am avut un an cu mult peste aşteptările mele. Mi-am propus o creştere pe 2011, asta pentru a vorbi în termeni de targetare tip multinaţională, şi am depăşit pragul maxim de care mă credeam capabil. La chestia cu "Fii atent ce îţi doreşti că s-ar putea să de adeverească" aş adăuga "mai bine decât crezi".
Mi-a plăcut să văd oameni şi Oameni, să vorbesc şi să ascult, să învăţ şi să învăţ pe alţii, să traduc, să urc pe dealuri şi munţi, să dăruiesc şi să mă bucur de munca mea. 
Îmi va plăcea să văd oameni şi Oameni, îmi va plăcea să vorbesc şi să ascult, îmi va plăcea să învăţ şi să îi învăţ pe alţii, îmi va plăcea să traduc, îmi va plăcea să urc pe dealuri şi munţi, îmi va plăcea să dăruiesc şi să mă bucur de munca mea. 

O minte deschisă şi pregătită pentru toate ce le oferă viaţa are capacitatea de a se deschide şi mai mult, de a evolua şi de a se adapta la mediu, modificându-l.

4 comentarii:

Filonous spunea...

Fain, eu mi-am propus anul trecut să fac ceva şi mi-au ieşit altele, dar nu mai rele. Cred că ţine de înţelepciunea privirii de după evenimente sensul pe care îl dăm acestora. Mulţi ani! :)

stefan spunea...

Sa fie sensuri bune.

Anonim spunea...

"de-ai pierdut fie norocul,
fie idealurile,
te urmeaza in tot locul,
vinturile,valurile"
este bine in viata sa fii optimist,sa vezi partea buna a lucrurilor desi citeodata ai impresia ca unele trebusoare mai putin bune vin, vin si nu se mai termina;in fond si la urma urmei o viata avem;viata e o scena iar noi suntem actorii;sa ne bucuram de rolurile pe care le avem;un an minunat 2012 plin de impliniri pentru cel mai bun prieten al meu - tovarasul Micutu!

stefan spunea...

Sa vedem partea plina a paharului. Cand o vedem pe aia goala sa stim ca se va umple cu totul, cu vointa si efort. Un an bun si toate gandurile mele bune de la colegul din clasa a V-a pentru cea mai de nadejde si statornica prietena!!!