sâmbătă, 1 octombrie 2011

Pseudo-început de confesiune stând la calculator, pe scaun

Radu mă onorează cu o leapşă.

# Filmul pe care l-aţi vizionat de cele mai multe ori
Pisica albă, pisica neagră a lui Emir Kusturica. O balcaniadă cinematografică, un basm ilustrat ce poate sta alături de Scufiţa Roşie şi Harap Alb.

# Anotimpul preferat
Iarna. E frig, e alb, e hibernare, da, ştiu. Dar sunetele se aud cu mai puţină acuitate. M-am născut iarna.

# Unde mergeţi vara asta?
Am fost la mare, la munte (Buşteni şi Athos - despre Athos voi mai scrie).

# Cartea pe care o iubiţi cel mai mult
Un yankeu la curtea regelui Arthur. O delicioasă carte pentru copii şi tineret, o splendidă idee de reţinut pe linia lui Gulliver.

# Serialul la care vă uitaţi cu plăcere
Să zicem ca m-am uitat la Izaura, acum vreun deceniu şi ceva.

Aveţi ticuri verbale? Daca da, care sunt?
Am studiat aspectul. Am cuvinte pe care le tot repet, depinde de situaţie. La un timp le schimb, trec la nivelul următor. Fiecare dintre noi repetă o serie de cuvinte. Idiolectul poate să devină tic?!

# Dacă ar fi să vă descrieţi în 3 cuvinte
om, vreau, fac

Oraşul în care v-ar plăcea să locuiţi
Îmi place ideea de oraş suficient de mult încât să suport traiul în unul dintre ele. Când ajung undeva unde nu am mai fost îmi stabilesc un reper şi apoi încep să explorez în jurul lui. Un reper pe termen lung e o casă pe un deal, cu o verandă spre soare apune unde să stau seara de vorbă şi să ma bucur de un astru magnific.

# La ce oră v-aţi trezit azi şi de ce?
Azi la 7:55. E un lucru bun să mă trezesc dimineaţa. După-masă pot să stau liniştit că am făcut ceea ce îmi propusesem pe ziua respectivă.

Fumaţi? Daca da, ce ţigari preferaţi?
Da. M-am reapucat după 7 ani. În ultima vreme cele care au un nume de comitat britanic. Vreau să mă re-las.

Ce gen de muzică preferaţi?
Ei, de asta mă temeam. Pot defini ceea ce îmi place şi ceea ce aştept de la muzică: să mă anime, să mă facă să rezonez cu sunetele şi să fie în ton cu ceea ce se întâmplă într-o situaţie.

Formaţii pe care le recomandaţi
Pink Floyd şi Vangelis. A se citit în acelaşi timp şi răspunsul de sus.

Sper să o preia Roza, Ana, Candela Luminii, Adrian Hazaparu şi Shok.

Niciun comentariu: