Zilele astea am dus la GERMANOS un telefon aflat în garanție. Problema era legată de display-ul telefonului, care era alb și nu afișa nimic.
Service-ul oferit a fost prompt, mai rapid decât mă așteptam. În plus, am primit un mesaj prin care eram anunțat că aparatul a ajuns deja la punctul de preluare din Botoșani, după mai puțin de o săptămână, deși termenul inițial estimat fusese de două săptămâni. Reparația s-a efectuat în termenul de garanție, în baza certificatului eliberat la cumpărare.
Fișierele erau goale, deși două dintre ele fuseseră lăsate intacte, cel cu mesajele expediate și agenda telefonică din memoria terminalului. Telefonul fusese folosit de către o persoană care trimisese SMS-uri pe un număr din altă rețea decât Cosmote, operator care nu vinde aparate codate doar pe rețeaua lor.
Apreciez pe această cale profesionalismul celor de la service-ul de la Germanos și recomand și celor interesați să iși ia un telefon de la ei, în limita ofertelor și posibilităților.
De altfel, în perioada următoare am de gând să mai duc la reparat un alt telefon care are aceleași probleme cu afișajul.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu