vineri, 17 decembrie 2010

Sunt strănepotul lui Alexandru Apostoaie, al lui Ioan şi al Catincăi Horodincă, al lui Adolf Plotic şi al Iustinei, al lui Gheorghe Colibaba, nepotul lui Teodor Horodincă şi al Agafiei, nepotul lui Stelian şi al Elenei, fiul lui Gheorghe Horodincă şi al Ştefaniei. Am o soră, Geanina, am veri şi verişoare pe care îi ştiu şi pe alţii pe care nu. Sunt rudă cu ei şi cu alţii asemenea lor.
M-am născut la Botoşani, pe decembrie 17, 1981, la maternitatea Botoşani, aflată atunci în sediului fostului Spital Israelit. Sunt prieten cu cei care îmi sunt dragi. Îi iubesc pe toţi deopotrivă. Am de astăzi 29 de ani, sunt absolvent al Şcolii 16, al Colegiului "A. T. Laurian", al Facultăţii de Litere şi sunt profesor de engleză la Colegiul Economic "Octav Onicescu", sunt profesor de 7 ani. Am terminat liceul acum 10 ani. Sunt un veşnic elev.
Datele importante din viaţa mea sunt 17 decembrie, 1 decembrie (Ziua Naţională), 28 aprilie 2008 (a treia zi de Paşte), o zi din anul acesta, astăzi, dar mai ales mâine. Timpul nu contează, datele da. Fiecare întâlnire cu oamenii este fundamentală şi fundament(an)tă.
Am greşit şi voi mai greşi. Am realizat că cel mai important moment este cel în care încep şă îi iert pe ceilalţi pentru a mă putea ierta pe mine însumi şi a fi iertat de Dumnezeu. Am încălcat cele 10 porunci, am luat în râs am asuprit şi desconsiderat pe aproapele meu. Asuprindu-l pe el, m-am asuprit pe mine şi am asuprit pe Dumnezeu. Fiecare greşeală pe care o fac este prima treaptă a iertării, a încercării personale de a mă corecta.
Dumnezeu există şi fiinţează, răul e doar tolerat ca un alt element din decor şi pentru teste.
Banii sunt doar mijloace, nu scopuri. Muzica e bună, dacă e bună. Hainele îmi stau bine, dacă îmi stau bine. Engleza este o sinteză. Elevii mei, ca şi toţi oamenii, sunt esenţial buni. Discuţiile sunt bune, argumentele sunt bune, cearta poate vindeca. Încrederea în oameni duce la încredere în sine. Cuvintele care dărâmă pot deveni temelii de încredere.
Dumnezeu există în toate!

4 comentarii:

Alexander spunea...

La multi ani !!!! Sa fiti sanatos si sa ne duceti clasa mai departe pana in a-12-a .... LA MULTI ANI !!!

Anonim spunea...

la multi ani domnule profesor!!!:D

camelia spunea...

La multi ani!
Dumnezeu sa fie mereu cu dumneavoastra si sa va ia de mana atunci cand ajungeti la rascruci de drumuri.Intotdeauna sa alegeti calea adevarata,concreta care are o destinatie precisa si dorita caci cu siguranta stiti ca "Tradarea si violenta sunt sulite ascutite la amandoua capetele; ranesc mai tare pe cei care le arunca decat pe vrajmasii lor." (Emily Bronte), asadar sa aveti puterea de a ierta pe cei care va gresesc si virtutile sa fie soarele care sa rasara in fiecare clipa in sufletul dumneavoastra.
La multi ani!

Insane"Anti-System" spunea...

E definitia elaborata a ideii: Omul din greseli invata!" Doar ca personalizata dupa persoana care scrie..Interesant punct de vedere si interesant arborele genealogic...care l-ati facut chiar de ziua de nastere :).La multi ani !