vineri, 31 decembrie 2010

2011, un an al binelui

În anii care au trecut s-au petrecut lucruri bune pe care le-am înţeles mai greu sau altele pe care le-am înţeles mai bine şi am învăţat din fiecare.
Îmi doresc să încep 2011 sub semnul încrederii în sine, al încrederii în ceilalţi şi, după un pahar cu vin, al bucuriei de a-mi regăsi vechi prieteni. Pe unii i-am cunoscut în condiţii nu tocmai prielnice mie, dar în acele momente de încercare mi-am dat seama că ei sunt cei ce mă pot ajuta şi le-am căutat ajutorul.
Ajutorul e bine să fie reciproc şi asumat. Acum câţiva ani primisem de Revelion un telefon care avea să îmi schimbe capital viaţa. Admit că uneori nu ascult cu atenţie, mi-am dat seama cât de important e asta, deşi am ştiut şi simţit asta de când mă ştiu.
Tuturor celor apropiaţi şi prietenilor le doresc tot binele din lume, pace si bucurie!
Profesional vorbind doresc tuturor colegilor şi elevilor un an plin de realizări şi succese în acţiunile lor, multă sănătate şi optimism.
LA MULŢI ŞI FERICIŢI ANI!

O melodie speciala

Niciun comentariu: